Premiery Marvel Cinematic Universe w 2021 roku



馃敺 Disney opublikowa艂 oficjalny harmonogram premier na 2021 rok

馃敺 MCU poszerzy si臋 o 4 filmy kinowe oraz 6 seriali, kt贸re trafi膮 na Disney+

Po roku posuchy, w kt贸rym 艣wiat艂o dzienne ujrza艂o okr膮g艂e zero produkcji z MCU, rok 2021 zapowiada si臋 na istn膮 fiest臋 dla fan贸w. Poniewa偶 o ka偶dym z nadchodz膮cych projekt贸w mo偶naby pisa膰 i pisa膰, skr贸c臋 moje odczucia wy艂膮cznie do kr贸tkiego rankingu “hajpu”.

1. WandaVision
Elementy sitcomu po艂膮czone z psychodel膮 i (nie) radz膮c膮 sobie z traum膮 Scarlet Witch? Dla mnie to najciekawiej brzmi膮cy projekt w historii MCU. I'm in!

2. Spider-Man 3
Nie jestem fanem “Far from home”, ale sk艂ama艂bym m贸wi膮c, 偶e wszelkie doniesienia castingowe, wyra藕nie wskazuj膮ce na multiverse, nie brzmi膮 intryguj膮co.

3. Hawkeye
Im wi臋cej si臋 dowiaduj臋, tym lepiej ca艂o艣膰 dla mnie brzmi. Hailee Steinfeld jako Kate Bishop to fenomenalny casting.

4. Eternals
Zupe艂nie nowa era zawsze mnie ciekawi, ale bez zwiastun贸w (czy te偶 jakiejkolwiek wiedzy na ten temat) ci臋偶ko powiedzie膰 wiele wi臋cej.

5. What If…?
Animacja pokazuj膮ca alternatywne wydarzenia to bardzo interesuj膮cy pomys艂. Nie nastawiam si臋 na nic konkretnego, ale na pewno obejrz臋 z wielk膮 przyjemno艣ci膮.

6. Shang-Chi
Zupe艂nie nowa cz臋艣膰 艣wiata i kultura w uniwersum Marvela. Je艣li tw贸rcom uda si臋 odda膰 klimat kina azjatyckiego, “ozdabiaj膮c” przy tym ca艂o艣膰 w jego elementy, to mo偶e by膰 pere艂ka!

7. The Falcon and The Winter Soldier
Najbardziej obiecuj膮co brzmi tutaj motyw d藕wigania ci臋偶aru, jakim jest dziedzictwo Kapitana Ameryki. Dni do premiery jednak nie odliczam.

8. Czarna Wdowa
Jedyne, co mnie tu interesuje, to posta膰 grana przez Florence Pugh i jej dalsze losy w MCU. Zwiastuny nie maj膮 w sobie nic wielce ciekawego.

9. Loki
Tytu艂owy antybohater nigdy nie nale偶a艂 do moich ulubie艅c贸w, tak wi臋c jest mi ten serial oboj臋tny.

10. Ms. Marvel
Na samym dole, bo nic na ten temat nie wiem. O dojrzewaj膮cych nastolatkach w MCU jednak jeszcze nie by艂o, wi臋c upatruj臋 w tym nadziei na 艣wie偶膮, anga偶uj膮c膮 histori臋.